شروع هجمه ها علیه تیم و مدیریت


فکر کنم همه متوجه شدند که بعد از اینکه تیم بازیکنان سرباز تاپ رو جذب کرده عده ای شروع به حاشیه سازی برای تیم و هجوم علیه مدیریت کرده اند.

اگر بخواهیم درست و بی طرفانه قضاوت کنیم عملکرد تیم در نقل و انتقالات بد نبوده.

ضعف هایی هم داشتیم.

رسول خطیبی یا گردانی رو نمیشه روش بحث کرد که همه دیدیم چطوری رفتن و حتی اگه مدیریت بیرونشون کرد در عوض آنها بجای ضربه به مدیریت به تراختور و هوادارانش ضربه زدند.

ادینهو و آندو هم که خوب اومدند رشد کردن و میشه گفت ترانسفر شدند و این هم ضعف مدیریت قبلی هست که نتونستند قراداد دو ساله ببندند و بتونن از ترانسفر بازیکن هایی که رشد میکنن درآمدزایی کنند.و رفتن این دو هم نمیشد جلوش رو گرفت.

احمد زاده هم که با باشگاه پرسپولیس قرارداد داشت خب باید میرفت.

اما ضعف مدیریت شاید در برخورد با احمد کامدار باشه که حتی اگر بهش نیازی نداشته باشه تونی باید خیلی محترمانه باشه نه اخراج از تیم و یا چیز دیگری.

کیانی هم دیگه فوتبالش تموم شده بود و تونی هم با این نفرات جدید نیازی به کیانی نمیدید ولی باز هم کیانی راه گردانی رو رفت.

اما نفرات خیلی خوبی جذب تیم شدن و هنوز مذاکرات با بازیکنان ادامه داره ولی بی حوصلگی ما هواداران و فشار افراد معلوم الحال باعث عدم تمرکز مدیریت بر روی مسائل میشه و همونطور که قبلا هم اشاره کردم فقط با حمایت از تیم و مدیریت میشه موفق بود نه با تخریب یکی از آنها.

تعصعب های بیجا را باید کنار بزاریم.و شعار های افراد معلوم الحال در تمرین فقط جهت بهم زدن تمرکز بازیکنان و ترس آنها از ایجاد حاشیه هاست.

 در ضمن کسانی که خود را صاحب تیم میدانند ولی با بهم زدن تمرکز تیم فکر میکنن کار خوبی میکنن بفهمند که هواداران واقعی تراختور خوب و بد را از هم تشخیص میدهند پس خود را به زحمت نیندازند.

 




آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

    فرید می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1394/4/21/traxxtor و 10:19 دقیقه ارسال شده.

    هدف مدیریت و هیئت مدیره نابودی تراختور و از بین بردن تراختور بعنوان نماد تیم ازربایجان و ترکها هست در این راه خود فروشان داخلی از جمله شهریاری کمک مدیریت هستند اویان ازربایجان اویان تورک دیلداشیم

    پاسخ: عزیز دلم این مسئله که چیز تازه ای نیست.خب همه ما میدونیم که هدف چیه.البته هدف نابودی ترختور نیست بلکه هدف از همه این کارهای برنامه ریزی شده تقلیل تماشاگران و ... اما اینم به خاطر داشته باش که ماها با بعضی کارهامون خودمون تو این راه کمک حال برنامه آنها هستیم. بی ثباتی در مدیریت یعنی همیشه حاشیه همیشه دلنگرانی و همیشه ضعف.پس با بی ثباتی در مدیریت هیچ چیز درست نمیشه.نه شما و من میتونیم هیات مدیره رو عوض کنیم نه میتونیم تیم رو تصاحب کنیم.پس تنها کار ممکن برای بهم زدن برنامه های بدخواهان همین حمایت از تیم و مدیریت و ثبات در تیمه.

    ایهان می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1394/4/20/traxxtor و 20:00 دقیقه ارسال شده.

    دوستان یکم ریشه ی به قضایا نگاه کنید! برادران من. تیم ما فراتر از یک تیم باشگاهی هستش... تیم مابا هویتش که تورک بودنه از سایر تیم ها متمایز میشه... وقتی تو تیمی که همچین خصوصیاتی توش باشه در حالی که روز به روز داره ازش کم میشه و اخرشم میخان نابود کنن الکی چرا خودتون رو متهم می کنید. تیم ما با هویتش از سایر تیم ها متمایز میشه... وقتی خالی از بازیکنای تورک باشه دیگر هیچ جایگاهی نزد مردم تورک نخواهد داشت. و روز به روز روندی نابودیش تسریع پیدا میکنه. بازیکنای که توشونو هیچ تعصبی به ملت تورک ندارن. به چه دردی میخوره. رسول روند خوبی رو شروع کرده بود ولی با بی تدبیری مطلق همه چیرو به باد داد.. ما باید تلاش کنیم افراد خائن همچون ذوالفقاری رو بشناسیمو از تیم دور کنیم. ایشان بخاطر پست‌و مقام نزد اربابانش داره به ملت اذربایجان خیانت میکنه. تیم ما تیمه پادگان نیسش. تیم ما تیم سربازخونه نیسش. تیم ما تیم هویت ماست. تیم ما تیم هویت منطقه ماست. و در اخر تاسف میخورم به حال خودمون که اسیر نیرنگ این خائنین اذربایجان شدیمو افتادیم به جون هم.
    پاسخ:عزیزم کدوم بومی؟ همونی که رفت به تیمی که خوب میدونست ما بیشتر از همه حتی بیشتر از اس و پس از اون تیم نفرت داریم؟ خطیبی که با تراختور میلیاردی میبنده و سر پولی که حقش نیست میره شکایت میکنه و با مشهد سفید امضا میکنه؟ با کیانی که به محض جدا شدن پرسپولیس رو آرزوی هر بازیکنی میدونه و پرطرفدارترین تیم؟ دلیری که برای دوردانه های پایتخت جون میده؟ یا فرشادی که پست های تراختوریش رو پاک میکنه؟ کدوم بومی؟

    این نظر در تاریخ 1394/4/20/traxxtor و 19:51 دقیقه ارسال شده.

    هوادارای تراختوربایدهشیارباشیم فریب حاشیه ساز نخورید گردانی رو دیدن همه که از دو هفته پیش شروع به حاشیه سازی کرد شاید همون وقت همب برای سپاهان کار میکرد کیانی هم سنش بالا رفته بود وفصل قبل هم خوب بازی نکرد آگه بازیکن های خوبی از دست دادیم بهترش رو گرفتیم کسای که برای تیم حاشیه میسازن همون سپاهانی ها و اس پرسی های هستن که چشم دیدن اینکه تراکتور باکم ترین هزینه بازیکن ستاره گرفته رو ندارن عملکرد مدیرت بد نبوده وتراختور پرستاره فصلش رو سپری خواهد کرد

    اورمیالی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1394/4/20/traxxtor و 19:37 دقیقه ارسال شده.

    جناب نگارنده خوب یکی به میخ ویکی به نعل میزنند
    بعضی هارو جون بجونش کنی همیشه میرن طرف مقابل هوادار (مردم
    ) چرا شماها همیشه اونورید بیایید این طرف
    معلومه که طرف مدیریت هستی اگه
    نیستی بچاپ
    پاسخ:چرا طرف مدیریت؟ چون میگم باید حمایت کنیم؟ خب آقا حمایت نکنید برید از فردا هی فریاد بزنید و حیا کن رها کن بگید ببینم دستمون به جایی میرسه؟ حرف من اینه حمایت کنیم و اگر دیدیم نمیشه بعد بهش فشار بیاریم.عادت ما شده هرکسی میاد میگیم بده. بومی میاد میگیم دست نشانده سپاهه غیر بومی میاد میگیم پروازی و غیر بومی به درد نمیخوره میخوای فردا پاشو برو شما مدیریت کن.
    پاسخ: در ضمن اینجا هر نظری بدی چه مخالف چه موافق تایید میشه ما مثل بعضیا نیستیم که منافع خودشون رو فقط میخوان.چون ما اینجا مشورت میکنیم تا بهترین ها برای تراختور محبوبمون رو داشته باشیم نه برای منافع خودمون تلاش کنیم.

    t...t...boy می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1394/4/20/traxxtor و 18:39 دقیقه ارسال شده.

    فقط خدا کنه این حمایتتون تا اخر پا برجا باشه
    من برای اولین بار به این تراختور اعتقادی ندارم حتی اگه قهرمان سه جام بشه

    amir می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1394/4/20/traxxtor و 18:25 دقیقه ارسال شده.

    دست همه خاعنها روشدخجالت هم خوب چیزیه واسه همه شما متاسفم بااین درکتون گردانی قبل ازتونی چطوربازی میکرد بعداون چطوریاعملا کارت گرفته یاخودشوبه مصدومیت زده کیانی هم همینطور

    رضا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1394/4/20/traxxtor و 18:24 دقیقه ارسال شده.

    یاشاسین دقیقا راست گفتی همین که مثل پارسال تا دوهفته مونده به شروع لیگ مربیمون مشخصه و کسی مثل خطیبی نیست عالیه ثانیا بهترین تیم نقل و انتقالات بودیم... ما مسی و رونالدو رو هم بگیریم باز حرف در میارن.... یاشاسین عباسی که خائنهایی مثل خطیبی و گردانی رو انداخت بیرون
    پاسخ:ممنون دوست عزیز. البته ما نمیگیم باید از عباسی کورکورانه حمایت شه بلکه هنوز هیچی نشده هیچ کار اشتباه آنچنانی انجام نداده و روزی که اومده همیشه دارن تخریبش میکنن و اگه اینطور باشه نباید انتظاری داشته باشیم.اما اگه حمایت کنیم و ببینیم که نخیر لیاقت حمایت رو نداشت اون موقع میتونیم علیه ایشون هم جبهه بگیریم نه اینکه بدون هیچ اشتباهی بی رحمانه بهش بتازیم.

    این نظر در تاریخ 1394/4/20/traxxtor و 18:06 دقیقه ارسال شده.

    همه جای دنیا از مربیای جوونشون که اوله راهن و پتانسیله تبدیل شدن به بهترین مربی کشورشونو دارن حمایت میکنن شما یه عده بخیل و جیره خور نگون بختین که چشمه دیدنه بچه های این سرزمینو ندارین ...تا رسوایی اربابان و خودتان چیزی نمانده..

    این نظر در تاریخ 1394/4/20/traxxtor و 17:58 دقیقه ارسال شده.

    به امیده خدا بعد از پاکسازی تراکتور از وجود خائنهایی که همه تلاشه خود رو برای ضربه زدن به فرزندانه این دیار و تراکتور کردن و انسانهای کوچکی مثله شما را به خدمت گرفتن و شرایطی برای بازیکنای ترک زبان به وجود اوردن که انها رو برابر هواداران قرار بدن پاک خواهد شد و رسولها و بچه های این دیار تو اسیا اقایی خواهند کرد و جوابه بد دلانی همچون شما رو با رشده خود خواهیم داد تا برید گم شید برای همیشه و دور و بره این سرزمین پیداتون نشه
    پاسخ:من بچه آزربایجانم و مانقورد ها باید از این دیار بیرون برن.هرگز چشمم را با تعصب کورکورانه نمیبندم که هرکسی هرچه خواست انجام دهد.

    این نظر در تاریخ 1394/4/20/traxxtor و 17:43 دقیقه ارسال شده.

    کثافتهای جیره خور یک تاره موی گندیده رسول و حبیب می ارزد به کله تشکیلاته اربابانت

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: